DZIĘKUJEMY I ZAPRASZAMY W PRZYSZŁYM ROKU! 31.05-3.06.2022!!! 🔥📣🔥📣  

Organizator:

Odkryj możliwości internetowej platformy spotkań ITM

Podziel się

Wystawco, wykorzystaj w pełni możliwości, jakie daje internetowa platforma spotkań targów ITM. Zobacz, na które aspekty warto zwrócić uwagę, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki.

Tegoroczna formuła ITM Industry Europe łączy tradycyjne targi z koncepcją wirtualnych spotkań. Dzięki internetowej platformie spotkań zdobyć będzie można m.in. nowych dostawców i partnerów handlowych, w łatwy i prosty sposób zyskać dostęp do katalogu wystawców oraz całej branży w 1 miejscu, a co więcej otrzymać informację zwrotną o osobach odwiedzających Twój profil. 

Wykorzystaj w pełni możliwości, jakie daje internetowa platforma spotkań targów ITM Industry Europe. Zobacz, w jaki sposób możesz podnieść efektywność profilu firmowego. 

W poniższym tekście omówimy dwa najważniejsze aspekty, które wpływają na efektywność Państwa udziału w targach, będą to widoczność na platformie oraz aktywność w umawianiu i przeprowadzaniu spotkań. 

WIDOCZNOŚĆ NA PLATFORMIE
  • Zachęca do kontaktu i sprawia, że system platformy podpowiada profil innym uczestnikom.
  • Opis firmy powinien informować, z jaką branżą i z jakim konkretnie produktem mamy do czynienia.

Logowanie

  • Aby zalogować się do platformy, należy skorzystać z przesłanego e-mailem linku do platformy oraz ID. 
  • Login to Państwa adres e-mail, zaś ID to pierwsze hasło dostępu do platformy.

 

Profil reprezentanta

  • Zdjęcie - grafika o rozmiarze 1000x1000px, zwięzły opis naszego zapotrzebowania, oferty lub celu udziału w targach.
  • Miejsce dostępności na spotkania – tylko online czy na miejscu i online (dopiero wtedy mogą Państwo umówić spotkania na stoiskach lub w strefie spotkań).
  • Określenie wg branż ofert lub zapotrzebowań - należy to zrobić, aby wyświetlać się w podpowiedziach systemu  do kojarzenia spotkań (matchmakingu). Należy osobno określić  typ (usługa, maszyny, technologie) i branżę  (np. spawanie i cięcie czy technologie obróbki blachy). Warto pamiętać, że firma która oferuje usługi cięcia blach jest również potencjalnym kupcem maszyn.
  • Dane kontaktowe - odgórnie są ustawione jako prywatne, by były dostępne dla pozostałych uczestników mogą Państwo określić czy to
    • Dane prywatne.
    • Dostępne tylko dla osób, z którymi nawiązaliśmy kontakt.
    • Dostępne dla wszystkich Uwaga! Wymaga ustawienia sugerowane dla wszystkich przedstawicieli handlowych!
  • Dostępność czasowa– w wygodny sposób mogą Państwo określić przedziały czasowe, w których są Państwo dostępni na spotkania. Uwaga! Ustawienia dotyczą strefy czasowej Warszawy.
  • Aktualizuj profil – konieczne dla zachowania zmian.
  • Administrator Państwa firmy - pierwsza zalogowana z firmy osoba to rodzaj administratora, który uzupełnia profile o produkty, grafikę, filmy, opisy.
    Prosimy o przesłanie informacji o pozostałych członkach Państwa zespołu na adres Państwa opiekuna wystawcy. 
    Po wciągnięciu ich przez MTP na platformę  to właśnie Administrator z Państwa firmy musi zaprosić pozostałych pracowników, by stworzyli Państwo Team -Zespół

Profil firmy

  • Tytułowa grafika na profilu firmy – grafika o rozmiarze 1476x634px
  • Logo firmy – grafika o rozmiarze 1000x1000px.
  • Podpinanie linku Video URL (embedded on the profile).
  • Link do video, które chcemy podpiąć musi być osadzony na YT lub Vimeo. Wówczas:
    • Wchodzimy na dane video.
    • Uruchamiamy przycisk „udostępnij/ share”, następnie „umieść” lub po angielsku „embeded”.
    • Kopiujemy fragment tekstu między cudzysłowem i wstawiamy do platformy w odpowiednie miejsce.

 

 

Zespoły:

  • W Panelu głównym po prawej stronie, obok osobistego profilu znajduje się przycisk Zespoły /Teams
  • Po jego kliknięciu wychodzą Państwo w edycję profilu firmowego z możliwością
    • utworzenia zespołu
    • edycji profilu firmowego
    • dodanie profili produktów 

 

Profil produktu

  • Można dodać do 5 do 25 profili produktu
  • Zdjęcie produktu– grafika o rozmiarze 1000x1000px
  • Podpinanie linku Video URL do profilu produktu (embedded on the profile)
  • Instrukcja jest Identyczna jak w przypadku video podpinanego do profilu firmy
  • Podpinanie linków produktowych/ Product link (np linków do folderów, katalogów i innych materiałów umieszczonych na stronie www firmy lub innym miejscu/ chmurze). Tutaj dodajemy linki  i pojawią się jako  linki oddzielone &
  • Opisy warto zrobić przynajmniej w języku angielskim albo języków krajów do których kierujemy ofertę.
  • Najlepsze opisy firmy to te, które od razu informują z jaką branżą i jakim konkretnie produktem mamy do czynienia - https://virtual.grupamtp.pl/itmindustryeurope/app/profile/5170268
  • Tutaj znajdziecie Państwo przykład nieprzyjaznego profilu. Brak jakiejkolwiek informacji o branży czy produkcie  https://virtual.grupamtp.pl/itmindustryeurope/app/profile/5170224
AKTYWNOŚĆ

To od Państwa aktywności zależy liczba pozyskanych kontaktów. Platforma daje wiele możliwości – potrzebne są skuteczne działania.

Aktywne przeglądanie profili uczestników – warto korzystać

  • Rekomendacje z podpowiedzi platformy - trafiają tu tylko oznaczone wg branż profile. 
  • Z wyszukiwarki wg filtrów.
  • Oraz wyszukiwania o mocy wyszukiwarki Google – po dowolnym fragmencie nazwy czy produktu.

Nawiązywanie kontaktu.

  • Przycisk POKAŻ ZAINTERESOWANIE.
  • Po jego akceptacji przez zaproszoną osobę uaktywnia się czat tekstowy.
  • Jeśli obie osoby są w danym momencie online można rozpocząć natychmiast spotkanie na czacie przy pomocy ikonki kamerki.

 

Umawianie spotkań

  • Przycisk WYŚLIJ ZAPROSZENIE NA SPOTKANIE.
  • Jeśli chcą Państwo umówić spotkanie wystarczy kliknąć przycisk. W zależności od pakietu mają Państwo dyspozycji od  20 do 80 zaproszeń. Jednocześnie mogą Państwo rozesłać tylko tyle.
  • Jeśli ktoś zaakceptuje, odmówi lub Państwo wycofają zaproszenia to wracają one znów do puli, którą Państwo mogą wykorzystać. Jeśli widzą Państwo, że ktoś przez kilka dni nie odpowiedział na zaproszenie to mogą je Państwo wycofać.
  • Dlatego tak ważne jest by potwierdzać lub anulować bez zwłoki zaproszenia by nie blokować innych uczestników w umawianiu spotkań.
  • Możliwe jest dopraszanie osób do spotkań.

Śledzenie leadów

Mogą Państwo na bieżąco śledzić zainteresowanie Państwa ofertą:

  • Profilem firmowym
  • Profilem produktu
  • Profilem reprezentanta

Dane te są widoczne dla wszystkich reprezentantów Państwa firmy dzięki temu mogą Państwo zobaczyć, którzy z klientów wykazują zainteresowanie Waszą  ofertą  i czym konkretnie – firmą ,  produktem, przedstawicielem. Widać również, który z klientów

  • Otrzymał już zaproszenie czy kontakt ze strony Waszego przedstawiciela
  • Wymaga dopiero podjęcia przez Państwa  kontaktu

Podgląd na efekty pracy zespołowej  pracy zespołowej daje również obraz  na obrotności  poszczególnych handlowców.

Export danych do pliku excel – po targach mają Państwo możliwość wyeksportowania do pliku excel danych o odbytych spotkaniach i nawiązanych kontaktach

 

 

 

Masz pytania? Skontaktuj się z: 

Opiekun wystawcy

Małgorzata Naworska
Hanna Pieczyńska
Marta Michalak

Koordynator Spotkań Kooperacyjnych

Barbara Kamińska